Deel jouw ervaring

PuntP ziet de mens achter de stoornis
Stap voor stap je gezondheidsdoelen bereiken

Afspraak maken

Aanmelden
  • Snel hulp
  • Vraaggericht
  • Persoonlijk
Nieuws coronavirus

De Cliëntenraad brengt gevraagd én ongevraagd adviezen uit aan directie en management van Arkin. Zo werken we samen aan het verbeteren van onze zorg, dienstverlening en klantvriendelijkheid.

Bij besluitvorming over zaken die direct gevolgen kunnen hebben voor cliënten, is toestemming nodig van de Cliëntenraad. Dit is bijvoorbeeld het geval bij wijzigingen in behandelprogramma’s. De zorgverlener mag een advies van de cliëntenraad niet zomaar naast zich neerleggen. Het kan zijn dat de zorgaanbieder en cliëntenraad het niet met elkaar eens worden. In dat geval kan de Landelijke Geschillencommissie of de kantonrechter worden ingeschakeld.

In de Cliëntenraad kunnen cliënten en ex-cliënten van Arkin zitting nemen. Familieleden kunnen zitting nemen in de Naastbetrokkenenraad.

Contactgegevens Cliëntenraad

Postadres:
Arkin, t.a.v. Cliëntenraad
Klaprozenweg 111
1033 NN Amsterdam
T 020-5904454 (bereikbaar ma t/m do 10.00 – 16.00 uur)
E clientenraad@arkin.nl.

PuntP helpt je verder
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2020 PuntP - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin